loading...
نون شب
معین بازدید : 4 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

خرید قلم خش گیر ماشین

 

خرید قلم خش گیر ماشین - اگر به دنبال وسیله ای هستید تا خش های روی بدنه اتومبیل خود را از بین ببرید ما به شما خش گیر اتومبیل فیک ایت پرو را معرفی می کنیم.با این خش گیر براحتی تمام خش های موجود در بدنه ماشین را تنها در عرض چند ثانیه محو نمایید و دوباره به  اتومبیل خود چهره ای نو و زیبا ببخشید.

قلم خش گیر ماشین یکی از محصولات مهم و ضروری برای همه صاحبان اتومبیل می باشد.این قلم ساخت کشور آلمان بوده و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.طرز استفاده از آن بسیار راحت بوده و براحتی می توانید از ان استفاده کنید.

فروشگاه البرز خرید برای راحتی شما عزیزان امکان خرید اینترنتی را برای این محصول نیز فراهم اورده است و براحتی می توانید انرا سفارش دهید.

این قلم خش گیر در مقابل تمام شستشو های ماشین مقاوم بوده و مدت زمان اثر گذاری ان تنها در عرض چند ثانیه می باشد.

علاوه بر این محصول دو عدد قلم یدکی نیز  ار فروشگاه ما دریافت خواهید کرد.

این قلم برای خطوطی مناسب می باشد که با دست کشیدن بروی ان خطوط زیاد قابل لمس نباشند.این محصول را شما به صورت یک پکیج اورجینال از ما دریافت خواهید کرد.

شما می توانید این محصول را با کیفیت بسیار بالا از فروشگاه البرز خرید تهیه نمایید.دقت داشته باشید مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین و تقلبی در حال حاضر در بازار موجود بوده و باید دقت نمایید تا از فروشگاهی معتبر اقدام به خرید نمایید.

ما سفرشات ثبت شده را در کمترین زمان ممکن ترتیب اثر داده و به ادرس هاش ثبت شده ارسال خواهیم کرد.

 

کلمات کلیدی:

قلم خش گیر ماشین,خش گیر ماشین,خرید قلم خش گیر,خرید قلم خش گیر اتوموبیل

==========================================

 

ژل افزایش دهنده قد

 

ژل افزایش دهنده قد - امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه دارو و پزشکی به عمل امده است توانسته اند راه کار های زیادی را برای معضل کوتاهی قد ابداع و ایجاد نمایند.از مکمل ها خاص گرفته تا قرص ها و پودر های مختلفافزایش قد.

امروز در البرز خرید یک ژل افزایش قد را به شما معرفی خواهیم کرد که در عین قیمت مناسب و ارزان خود می تواند برای شما موثمر ثمر باشد.البته کار این ژل بسیار متفاوت تر از آن چیزی می باشد که فکر می کنید و اصلا  این ژل  به صورت دارویی نبوده که عوارض داشته باشد.

در واقع با خرید ژل افزایش قد شما آنرا در ته کفش خود قرار داده و هنگام پوشیدن کفش خود قد شما بلندتر دیده می شود.

 

این ژل به صورت نامرئی بوده و برای همین براحتی می توانید از ان در مکان های مختلف استفاده کنید.

این محصول منحصر به فرد در البرز خرید به صورت خرید اینترنتی  قرار داده شده است و شما عزیزان می توانید هر زمان که نیاز داشتید انرا تهیه نمایید.

با  داشتن این ژل مخصوص بدون هیچ گونه عوارض و خطرات مصرف قرص های افزایش قد می توانید بزرگ تر از آنچه که هستید نشان داده شوید.


 کلمات کلیدی:

ژل افزایش قد , خرید ژل افزایش قد ,راه های افزایش قد

==========================================

 

خرید گیرنده دیجیتال تلویزیون

 

خرید گیرنده دیجیتال تلویزیون - تا به امروز برای پخش برنامه های تلویزیونی از گیرنده های آنالوگ استفاده می کردیم که خوب دارای  محدودیت ها و معایبی نیز بودند.اما از امروز به بعد این به اختیار شما می باشد که از گیرنده دیجیتالبرای تلویزیون خود استفاده کنید یا از همان گیرنده های قدیمی کم کیفیت و پر عیب.

در واقع گیرنده های تلویزیون دیجیتال نسلی جدید از گیرنده های می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی در پخش بوده و هم از لحاظ تصویر و هم  از لحاظ صوت دارای کیفیتی به مراتب بلاتر از گیرنده های انالوگ می باشد.

البرز خرید این کالا در فروشگاه خود به صورت خرید اینترنتی قرار داده است و شما عزیزان می توانید هر زمان که نیاز داشتید این کالا را سفارش دهید.

 
در این گیرنده های دیجیتال شما علاوه بر شبکه های فعلی صدا و سیما قادر خواهید بود تا از تمامی شبکه های موجود در ایران براحتی استفاده نمایید و همین موضوع یعنی برتری مطلق این گیرنده نسبت به نوع  آنالوگ خود.

در زیر به لیست کانال هایی که توسط این گیرنده  قابل پخش هستند اشاره ای کرده ایم:

 کانال 1 - 2 - 3 - 4 - شبکه تهران - شبکه خبر - شبکه آموزش -شبکه قرآن – پرس تی وی – شبکه العالم -شبکه الکوثر - شبکه جام جم - شبکه مستند -شبکه آی فیلم - شبکه شما - شبکه نمایش

و همچنین توسط این گیرنده می توانید امواج رادیویی زیر را نیز دریافت نمایید:

رادیو ایران – پیام – جوان – معارف – فرهنگ – قرآن – سلامت – ورزش – تهران – تجارت


 این گیرنده امان تهیه عکس از  برنامه های در حال پخش را نیز دارا بوده و اصلا نیازی به آداپتور ندارد و تنها با یو اس بی برق مورد نیاز خود را تامین می کند.

این دستگاه دارای دو سال گارانتی بوده و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید.

دستگاه قابلیت بزرگ نمایی تصاویر و همچنین ایجاد افکت های مختلف بروی انها را دارا می باشد.

امکان تهیه لیست کانال های مورد علاقه تتوسط این دستگاه امکان پذیر است.

 

کلمات کلیدی:

گیرنده دیجیتال تلویزیون,خرید گیرنده دیجیتال,گیرنده دیجیتال,خرید گیرنده دیجیتال تلویزیون

============================================

 

خرید دزدگیر بدون سیم

 

 خرید دزدگیر بدون سیم - آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که برای تقویت امنیت منزل و یا محل کار خود به فکر نصب دزدگیر باشید؟ ما امروز در البرز خرید یک مدل بسیار کاربردی و ارزان قیمت از این دزگیر ها را به شما معرفی خواهیم کرد.این محصول با نام دزدگیر بدون سیم شناخته شده و از مکانیزم بسیار ساده و در عین حال کاربردی برخوردار می باشد.

شما می توانید از این دزدگیر بی سیم  بروی درب منزل و یا گاو صندوق خود و یا هر درب دیگری براحتی استفاده نمایید و از این پس  با خیالی راحت دیگر نگران مسائل امنیتی نباشید.ما در البرز خرید امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

نحوه طراحی این دزدگیر به گونه ای بوده که کم ترین حجم را اشغال می کند و براحتی در هر جایی قابل نصب می باشد .این محصول از دو قسمت تشکیل شده است .زمانی که سنسور  و کیت مغناطیسی در راستای هم هستند  دزدگیر هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و به محض جدا شدن و فاصله افتادن میان این دو باعث شده تا دزدگیر شروع به کار کرده و شما را با خبر کند.

برای خرید دزدگیر بی سیم همین الان می توانید از فروشگاه ما اقدام به خرید نموده و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همین الان می توانید این محصول را از روشگاه البرز خرید با بالاترین کیفیت موجود تهیه نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفراش خود را ثبت کنید و زمانی که کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

کلمات کلیدی:

دزدگیر بی سیم , خرید دزدگیر بی سیم , خرید دزدگیر

============================================================

 

خرید دستگاه رفع غبغب

 

خرید دستگاه رفع غبغب - آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر غبغب صورت نداشتید چقدر خوش تیب تر و جوان تر به نظر می رسیدید؟ اگر به دنبال یک راه بسیار ساده و بدون درد و کم هزینه هستید برای اینکه از شر غبغب صورت خود خلاص شوید ما به شما دستگاه رفع غبغب را معرفی می کنیم.بوسیله این محصول می توانید در طی مدتی کوتاه از شر غبغب راحت شده و خود را چندین سال جوان تر و شاداب تر نمایید.

ما در البرز خرید برای شما عزیزان سعی کرده ایم تا از میان مارک های مختلف و تنوع کالا در این زمینه یکی از بهترین ها را انتخاب و در فروشگاه خود قرار دهیم.شما براحتی می توانید برای خرید دستگاه رفع غبغب همین الان اقدام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

برای ثبت سفارش کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما کافیست تا روزی 5 دقیقه از این دستگاه استفاده نمایید و بعد از مدتی تغییرات را در صورت خود مشاهده نمایید.شما با استفاده مداوم از این دستگاه می توانید تا 10 سال خود را جوان تر و شاداب تر از قبل نمایید

جالب است بدانید تا قبل از استفاده از این وسیله متداول ترین راه عمل جراحی بود که راهی پر هزینه و همراه با در بود اما به تاگی با اختراع این دستگاه دیگر متخصصین اولین راه راه جراحی نمی دانند و ابتدا همه مراجعین را به استفاده از این وسیله دعوت می کنند.

 

کلمات کلیدی:

دستگاه رفع غبغب , خرید دستگاه رفع غبغب ,رفع غبغب

=================================================

 

خرید گردگیر دستی گوداستر

 

خرید گردگیر دستی گوداستر - آیا دوست دارید تا در هنگام گردگیری با کمترین زحمت بهترین نتیجه را بگیرید و در یک چشم به هم زدن همه چیز و همه جا را نظافت کنید.ما امروز با محصولی جدید با نام گردگیر گوداستر در خدمت شما هستیم.شما با وجود این محصول در منزل دیگر نگران هیچ گونه گردگیری نباشید و براحتی این کار را در عرض چند دقیقه با گردگیر گوداستر انجام دهید.

این وسیله طوری طراحی شده است که مخصوصا برای جاهایی که جاروب رقی و یا دست نمی تواند انجا را تمیز کند  به راحتی هر چه تمام تر  این محصول آنجا را تمیز خواهد کرد.ما در البرز خرید امکان خرید گردگیر گوداستر را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 برای استفاده از این وسیله کافیست تا دکمه روی آن رافشار داده   و دستگاه روشن  شده و شروع به چرخیدن خواهد کرد و براحتی همه جا را با آن می توانید تمیز کنید.

این دستگاه با برق و همچنین به صورت شارژی کار خواهد کرد.

همچنین در صورت معیوب بودن کالا ما کالای خود را گارانتی خواهیم کرد.

 

ما در فروشگاه البرز خرید سری کامل این محصول را با دسته بلند برای شما عزیزان قرار داده ایم .با گردگیر دستی گوداستر به نقاط غیر قابل نفوذ نفوذ کرده و در یک چشم به هم زدن انجا تمیز نمایید.این گردگیر دستی جز پر فروش ترین محصولات  در زمینه خود بوده و از استقبال خوبی میان مشتریان برخوردار شده است.

در هنگام نظافت کردن تغییر شکل داده و به قسمت هایی نفوذ می کند که شما هرگز با دستمال و مواد پاک کننده نمی توانید آنجا را تمیز کنید . تصور کنید چگونه ممکن است محصولی به شما اشتیاقی غیر قابل کنترل برای گردگیریببخشد ، تا با یک حرکت تمام گرد و خاک ها را از بین برده و واقعا از این کار لذت ببرید !

 

کلمات کلیدی:

گردگیر گوداستر , خرید گردگیر دستی , گردگیر دستی

============================================

 

خرید کیسه محافظ لباس

 

خرید کیسه محافظ لباس - آیا شما هم  در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی  نمی توانید همه لباس هایتان را با هم بشویید و می ترسید که بعضی از آنها که حساس تر هستند آسیب ببینند؟ آیا دوست دارید همزمان  لباس های حساس خود را با دیگر لباس هایتان بشویید.؟ ما برای شما عزیزان یک محصول بسیار کاربردی را آماده کرده ایم  که بوسیله آن می توانید براحتی همه لباس های خود را همزمان در ماشین لباس شویی انداخته و با هم بشویید.

نا این محصول کیسه محافظ لباس می باشد و همانطور که در تصویر هم مشخص است براحتی و در عرض چند ثانیه بروی  درب ماشین لباسشویی نصب شده و می توانید هر لباسی که حس می کنید حساس بوده و ممکن در مجاورت با دیگر لباس هایتان خراب شود را در این کیسه مخصوص قرار دهید.

شما با خرید کیسه محافظ لباس هم در وقت خود برای شستن لباس ها صرفه جویی می کنید و هم در انرزی خود.دیگر نیاز نیست چندین بار ماشین لباس شویی را روشن کنید و ساعت ها وقت خود را برای شستن لباس هایتان صرف نمایید.

با وجود کیسه محافظ لباس براحتی می توانید همه لباس هایتان را همزمان با هم بشویید.ما در البرز خرید امکانخرید پستی این مجموعه را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از ردیافت کالا وجه  انرا به مامور پست بپردازید.

 شما می توانید با خیال راحت یکی از بهترین کیسه های محافظ لباس را از البرز خرید تهیه نمایید.ما  سعی کرده ایم تا برایجلب رضایت مشتریان خود همیشه بهترنی ها در فروشگاه خود قرار دهیم.کافیست تا دکمهئخرید پستی راکلیک کرده و در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید.

کلمات کلیدی:

کیسه محافظ لباس , خرید کیسه محافظ لباس

==============================================

 

خرید رخت آویز جادویی

 

خرید رخت آویز جادویی - اگر شما هم از کمبود جا برای لباس هایتان رنج می برید و دوست دارید تا برای همه لباس های خود فضای کافی را داشته باشید ما به شما خرید رخت آویز جادویی را پیشنهاد می کنیم.این وسیله با طراحی منحصر به فرد خود باعث شده است تا مشکل کمبود فضا برای همیشه حل شود و دیگر نگران نحوه  نگه داری لباس هایتان نباشید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید رخت آویز جادویی را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.شما با رخت اویز جادویی می توانید تعداد زیادی لباس را در فضایی کوچک جای دهید.

 

این وسیله به در اپارتمان های کوچک و کم جا می خورد که از کمبود فضا در رنج هستند.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید براحتی تعدادی زیادی لباس را می توانید در این رخت آویز جای دهید.اگر شما هم تا به حال  این مشکل را داشته اید همین الان پیشنهاد می کنیم با خرید این محصول مشکل خود را بر طرف نمایید.

 

کلمات کلیدی:

رخت آویز جادویی , خرید رخت آویز جادویی ,خرید رخت اویز

================================================

 

خرید ست مروارید عشق

 

 

 

خرید ست مروارید عشق - آیا به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای دوست و یا همسر خود هستید؟ آیا دوست دارید تا برای خود محصولی شیک و متفاوت و خاص خرید کنید؟آیا تا به حال نام مروارید عشق را شنیده اید.؟ ما امروز برای شما عزیزان یک محصول بسیار ویژه در نظر گرفته ایم با نام ست مروارید عشق.

 

شما با داشتن این محصول می توانید به خود جلوه ای خاص و ویژه دهید و بسیار از قبل شیک تر و زیباتر شوید.ما در البرز خرید امکان خرید ست مروارید عشق را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.براحتی می توانید همین الان  با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید.

 

 

 

 

 

این محصول شامل یک صدف و یک مروارید بسیار زیبا و شیک می باشد.این مروارید و صدف کاملا طبیعی و واقعی می باشند و در داخل یک کنسرو برای شما ارسال می شود.این محصول می تواند به عنوان یک هدیه فوق العاده در نظر گرفته شود.شما خودتان  مروارید را از صدف در اورده و به  جای مخصوص در گردنبند وصل می کنید و به رگدن عشق خود می اندازید.

 

مروارید های داخل صدف در رنگ های مختلفی بوده و شما تا در صدف را باز نکنید نمی توانید بفهمید که چه رنگی می باشند.مروارید ها در رنگ های مشکی-صورتی-آبی-و سفید می باشند.

 

البرز خرید کیفیت محصول خود را تضمین می کند. ما سعی کرده ایم مانند گذشته از میان سایر محصولات مشابه درون بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین انها را برای شما انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.این ست مروارید عشق با  بته بندی اورجینال به ادرس پستی شما ارسال شده و بعد از انکه انرا دریافت کردید می توانید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

 کلمات کلیدی:

 

مروارید عشق , خرید ست مروارید عشق , ست مروارید عشق

 

========================================================
 

 

خرید حشره کش برقی

 

خرید حشره کش برقی  - ایا شما هم از دست حشرات همیشه در عذاب هستید؟ آیا دوست دارید با روشی ساده و بدون دردسر برای همیشه از دست تمام پشه ها و حشرات راحت شوید؟ ما امروز در فروشگاه البرز خرید یک وسیله بسیار کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم با نام حشره کش  برقی.

از این پس شما با خرید حشره کش برقی دیگر نگران حضور حشرات نخواهید بود چون اصلا با وجود چنین وسیله ای در اطراف شما حشره ای زنده نخواهن مان که بخواهد موجب ازار و اذیت شما شود.با وجود حشره کش برقی بسیار راحت و بدون دردسر انداختن خودتان در چند ثانیه هر حشره که بخواهد به سمت شما بیاید نابود خواهد شد.

همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفار ش خود را ثبت نمایید.

 

نحوه کارکرد این حشره کش بدین صورت است که بوسیله اشعه ماورای بنفش  با طول موجی خاص که حشرات نسبت به ان حساس هستند کار کرده و باعث می شود که حشرات و پشه ها را به دامم اندازد و انها را نابود کند.

در ضمن باید بدانید که وجود اشعه ماورای بنفش  اصلا برای انسان مضر نبوده و به هیچ وجه خطرناک نمی باشد.شما کافیست تا یک بار این وسله را امتحان کنید.خودتان قضاوت کنید و کیفیت این محصول را با سیار روش ها سنتی و معمول برای نابودی حشرات مقایسه کنید.خواهید دید که با خرید حشره کش برقی براحتی و بدون دردسر از پس همه حشرات بر خواهید امد و از این به بعد شب ها خوابی راحت را تجربه خواهید نمود.این محصول به دلیل کارایی بالا و قدرت مانور عالی که دارد نسبت به سایر محصولات مشابه  بیتشر فروش داشته و محبوبیت بالاتری دارد.برای تهیه این کالا می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

 

کلمات کلیدی:

حشره کش برقی , خرید حشره کش برقی , حشره کش برقی مدرن

==============================================

 

خرید میز خنک کننده لپ تاپ

 

 خرید میز خنک کننده لپ تاپ - اگر شما هم در خانه لپ تاپ دارید پس از هم اینک به فکر خرید میز خنک کننده لپ تاپ باشید.چرا که بااستفاده از این محصول باعث می شوید از گرم شدن بیش از حد لپ تاپ جلوگیری کرده و در نهایت عمر  آن بالاتر می رود.میز خنک کننده لپ تاپ محصولی با کارایی بالا بوده و مخصوصا الان که قیمت نوت بوک ها و لپ تاپ ها به شدت بالا رفته حتما ضروری به نظر می رسد که از یک میز خنک کننده خوب استفاده نمایید.

بر همین اساس برای اینکه بتوانیم پاسخگوی نیاز های شما کاربران عزیز باشیم در فروشگاه البرز خرید یک میز خنک کننده لپ تاپ با کیفیت عالی قرار داده ایم  و همچنین امکان خرید پستی آنرا نیز فراهم کرده ایم.شما براحتی می توانید هر زمان که خواستید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

از  جمله مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دمای درونی لب تاپ

جلوگیری از  ورود گرد و غبار  و رطوبت در هنگام قرار دادن لب تاپ بروی زمین

باعث افزایش طول عمر باتری لب تاپ خواهد شد

دارای 3 فن قدرتمند و با کیفیت واقعی

پس همین الان اگر هنوز برای لپ تاپ خود میز خنک کننده تهیه نکرده اید از فروشگاه ما اقدام نمایید .در واقع شما با این کار به عمر لپ تاپ خود می افزایید و از سی پی یو دستگاه محافظت به عمل می اورید چرا که اگر قرار باشد لپ تاپ شما بروی محل هایی مانند فرش منزل قرار بگیرید به مرور زمان پرز های انرا جذب فن سی پی یو شده و بالاخره یک روز باعث از کار افتادن ان شده و منجر به سوختن سی پی یو ان می شود.

 

کلمات کلیدی:

میز خنک کننده لپ تاپ , خرید میز لپ تاپ , خنک کننده لپ تاپ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 158