loading...
نون شب
معین بازدید : 3 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

عینک سه بعدی کره ای

 

 

 

عینک سه بعدی کره ای - یکی از بهترین مارک های عینک سه بعدی موجود در بازار را امروز برای شما عزیزان در فروشگاه البرز خرید قرار داده ایم.این عینک مخصوص ساخت کره بوده و دارای کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر محصولات مشابه  می باشد.در شیشه های این عینک از فیلتر مخصوصی استفاده شده که در هنگام استفاده ار آن باعث می شود شما احساس خستگی در چشم نداشته باشید و همچنین  دچار سر درد نشوید.

 

عینک سه بعدی کره ای

 

برای خرید اینترنتی این کالا کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و محصول را سفارش دهید.این عینک 3 بعدی دارای گارانتی بوده و شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید آن نمایید.همراه با این محصول برای هدیه 3 عدد فیلم سه بعدی با کیفیت بالا نیز تقدیم شما عزیزان خواهد شد.در صورت نیاز به فیلم های بیشتر می توانید از گزینه های زیر برای خرید خود استفاده نمایید:این محصول به صورت شیشه های فیلتر مخصوص بوده و نسبت به سایر محصولات مشابه خود از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه موجود در بازار یکی از بهترین های انها را برای شما انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.

همین الان براحتی و تنها در رعض چند ثانیه می توانید سفارش خرید این کالا را ثبت کرده و بعد از دریافت ان وجه عینک را به مامور پست بپردازید.

   کلمات کلیدی:

عینک سه بعدی ,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

 

===========================================

عینک سه بعدی تلقی

 

 عینک سه بعدی تلقی - در اکثر فروشگاه های مشابه دیده شده است که عینک های ارزان قیمت سه بعدی را برای فروش گذاشته اند که معروف به عینک تلقی می باشند.این محصولات به صورت مقوایی و کا غذی هستند و می توان گفت  به نوعی یک بار مصرف بوده و به سرعت خراب می شوند.در ضمن از کیفیت مطلوبی هم برخوردار نیستند و همین امر موجب خستگی در چشمان شما خواهد شد.

پس لطفا فقط به صرف اینکه قیمت پایین تری دارند اقدام به خرید عینک سه بعدیتقلیب نکنیدو مراقب سلامتی چشمان خود باشید.

به همراه این محصول برای شما چند فیلم با کیفیت اصلی و به صورت 3 بعدی نیز ارسال خواهد شد

 

البرز خرید یک عینک 3 بعدی تلقی دو جداره پی وی سی دار را برای شما در نظر گرفته است که از نظر کیفیت نسبت به محصولات دیگر فروشگاه ها  بسیار مرغوب تر می باشد.شما هر زمان که بخواهید می توانید براحتی اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایید. و بعد از دریافت ان وجه مورد نظر  را به مامور پست بپردازید. همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه به دوستان و آشنایان خود داده موجب خوشحالی انها شوید.درست است که نباید توقه یک عینک فوق حرفه ای سه بعدی را از این محصول داشت اما این بدان معنا نیست که دیگر این محصول هیچ گونه کیفیتی نداشته و اصلا نمی توان با ان به تماشای اثار سه بعدی نشست.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه درون بازار یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین آنها را برای شما عزیزان انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.

 

کلمات کلیدی:

,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

===============================================

عینک سه بعدی تایوانی

 

 عینک سه بعدی تایوانی - آیا تا به حال فیلم های سه بعدی را با کیفیت واقعی تماشا کرده اید؟ امروزه انواع و اقسام عینک  سه بعدی با مارک های مختلف روانه بازار شده اند.اما باید در انتخاب و خرید عینک سه بعدی نهایت دقت را به عمل اورد چرا که اگر کالای خریداری شده مرغوب نباشد در هنگام استفاده باعث ایجاد خستگی در چشم و سردرد خواهد شد و همین باعث می شود تا شما از دیدن فیلم سه بعدی محروم بمانیدو اسیب های جبران ناپذیری هم به چشمانتان وارد شود.

 یک عینک 3 بعدی خوب می بایست دارای استاندارد های جهانی بوده بطوریکه چنانچه مدت طولانی از ان مورد استفاده قرار گرفت باعث هیچ گونه علائم سردرد و خستگی در چشم نشود.

البرز خرید برای راحتی شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این محصول  را فراهم اورده است.

شما می توانید برای تهیه این کالا ابتدا سفارش دهید و سپس بعد از دریافت آن وجه را به مامور پست بپردازید.

 

درایور سه بعدی ساز کامپیوتر

 

همراه با این کالا برای شما یک نرم افزار درایور سه بعدی ساز کامپیوتر هم ارسای خواهد شد تا بتوانید مجموعه های سه بعدی را در کامپیوتر خود نیز تماشا کنید.

 
 فیلم های سه بعدی

 هر روز که به جلوتر می رویم استفاده از فیلم های سه بعدی نسبت به سایر فیلم ها بیشتر و بیشتر از قبل می شود و همه روزه شاهد خرید انواع مجموعه های سه بعدی هستیم می دانید چرا؟

لذت تماشای یک فیلم 3 بعدی آنقدر زیاد است که هر کسی را وسوسه می کند که حد اقل برای یک بار هم که شده به تماشای یک فیلم بپردازد.

ما به فکر شما هستیم و همراه با این عینک چند فیلم سه بعدی با یفیت فوق العاده بالا برایتان ارسال خواهیم کرد.

 نکته قابل توجه در مورد این عینک های 3 بعدی این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک ها بسیار بسیار لذت بخش و تعجب بر نگیز برای کاربران میباشداین عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با شیشه های مخصوص فیروزه ای – قرمز – بسیار شیک و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!(توجه مهم: ما در بسته سه بعدی 1 عدد عینک سه بعدی قرار داده ایم تا شما به راحتی بتوانید گیم های چند نفره را نیز بازی کنید.)

 

در زیر عناوین برخی از این فیلم های زیبای سه بعدی که همرا با این عینک برایتان ارسال می شود را خواهید دید

 national science foundation با کیفیت بالا

 

کلمات کلیدی:

عینک سه بعدی ,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

 

====================================================

لذت فیلم های سه بعدی با عینک اورجینال سه بعدی

 

به دنیای سه بعدی خوش آمدید-امروز یک عینک سه بعدی با کیفیت عالی و در عین حال با قیمت کاملا مناسب رابه شما علاقه مندان به فیلم های سه بعدی معرفی می کنیم.عینک طرح آناگلیف nvidia همراه با درایور و فیلم سه بعدی و تقدیم به همه علاقه مندان به دنیای جذاب 3 بعدی.شما با داشتن این عینک از این به بعد قادر خواهید بود تا فیلم و بازی های سه بعدی را به صورت کاملا استاندارو و پر از هیجان تماشا کنید.

 

همراه با این عینک مخصوص سه عدد فیلم با کیفیت بالا نیز به شما هدیه داده خواهد شد.

در زیر به چند نکته مهم توجه شما عزیزان را جلب می نماییم

. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک های سه بعدی بسیار  لذت بخش و تعجب برانگیز برای کاربران میباشد

نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی  و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید

 این عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد وبا شیشه های مخصوص فیروزه ای – قرمز – بسیار شیک و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!

 

کلمات کلیدی:

عینک سه بعدی ,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی , خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 150